Thursday 2 June 2011

SAUNA PANTS

FREE DELIVERY SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA..

HANYA RM99..Sauna Pants untuk lengkapkan sesi slimming anda di rumah ...Fungsi sauna pants untuk shapekan sekitar perut,peha dan punggung sahaja..oleh itu anda gunakan semasa tidak bersauna..dan perlu bersauna untuk membakar lemak seluruh badan..Miliki nya untuk kesan yang maksimum!! .
FREE SIZE dan adjustable..
Kelebihan Sauna Pants Nazconsauna:
1) Kain Berkualiti dan tebal.
2) Kotak Design yang cantik dan menarik.
3) jaminan 1 tahun.
4) Percuma Slim Krim Sampel.
5) Suhu yang Ideal untuk fitkan bahagian perut,paha dan punggung..Kami sentiasa pantau suhu yang berkesan.
UNTUK KESAN MAKSIMUM ANDA DUDUK SEDIKIT SAHAJA ..JADI SAUNA PANTS AKAN LEBIH RAPAT..
FREE GIFT SLIM KRIM SAMPEL,FOOT DETOX PATCH,JUS DELIMA(SELAGI STOK MASIH ADA SHJ)


Testimonial Pelanggan Nazconsauna Sauna Pants
1. Saya tertipu dengan penjual sauna pants bukan jenama nazconsauna..kerana nak jimat hanya beberapa ringgit saya terus kerugian besar..baru guna beberapa hari sauna pants saya ada masalah, saya cube hubungi penjual sauna pants dan dia kata jaminan hanya 3 bulan. spare parts pun tak ada..dia suruh saya beli sauna pants baru..saya hubungi nazconsauna untuk dapatkan 1 sauna pants sebab saya rasa 'selamat' belikan barangan nazconsauna..pihak NS beritahu ada jaminan 1 tahun(pihak NS cover spare part dan servis repair FREE)..dan selepas jaminan pun boleh hantarkan repair kalau ada masalah cume minimum caj dikenakan..sungguh berbaloi dengan membeli barangan nazconsauna..so nasihat saya kalau nak beli barangan2 sauna lebih baik beli dengan syarikat berpengalaman..jaminan terjaga..kualiti barangan semua baru2..tak der caj2 tersembunyi..
(Pihak kami ingin berikan makluman bahawa sauna pants kami berbeza dari sauna pants yang lain..sauna pants NS di tempah khas untuk kawalan suhu yang selamat di gunakan, mempunyai CE approval antarabangsa, kotak tempah khas yang cantik, kain yang tebal, banyak FREE gift, jaminan 1 tahun, Free spare part& service repair dalam jaminan, dan pelanggan2 NS boleh hantar repair walaupun selepas jaminan hanya minimum caj dikenakan..jadilah pengguna yang bijak memilih..spare parts sauna tidak ada jual di malaysia..so di Nazconsauna kami sediakan segalanya hanya untuk pelanggan kami sahaja..)

No comments:

Post a Comment