Thursday 2 June 2011

MYRA SAUNA


Myra Steam Sauna Versi Terbaru!! Lebih berkualiti..


FREE DELIVERY SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA..
Note-kepada pelanggan2 kami yang berminat dapatkan sauna Diva/Myra steam sauna sila pastikan terdapat logo nazconsauna seperti di atas.


 
Nantikan model terbaru sauna mandi wap...Kini sesiapa saja boleh bersauna!
Kepada pelanggan kami yang mementingkan budget,
Kami tampilkan Myra Stream sauna penuh gaya....lebih menarik dan bergaya..kain berkualiti tinggi..tebal..3 lapisan..Nylon,fiber dan pvc..tahan panas dan tak mudah koyak..
SET MYRA TERBARU SAMA SEPERTI DIVA..TAPI FREE GIFT DIVA LEBIH DARI MYRA..TERDAPAT 2 KALER BIRU DAN MERAH..
  Kain nampak mewah dengan lapisan kain Nylon di jahit berbentuk diamond, fiber di bahagian tengah dan PVC kalis air bahagian dalam..

 
Kaler Biru Air Laut..kini terdapat 2 pilihan warna utk anda..

Kisah Pelanggan NS
Walaupun saya tengok ada banyak penjual sauna ni..saya dapati nazconsauna ni lain dari yang lain..barangan lebih kurang jer tapi saya selidik NS nih banyak Free gift, jaminan lama, spare part ada, ramai dealer, stokis ramai, syarikat yang berpengalaman, dan NS tak lupe mereka dalam kesusahan..ada program Titian Kasih NS..saya pun beli 1 set Myra..memang tak risau langsung..NS ni sentiasa membantu..kawan2 saya pun rekemen kan NS..beli sekali jer..tak yah beli sauna lain dah..ape2 akan datang boleh beli spare part jer..sonang..
 (Pihak kami ingin berikan makluman bahawa sauna kami berbeza dari sauna yang lain..sauna NS di tempah khas untuk kawalan suhu yang selamat di gunakan, mempunyai CE approval antarabangsa, kotak tempah khas yang cantik, kain yang tebal dan baru, banyak FREE gift, jaminan 1 tahun, Free spare part& service repair dalam jaminan, dan pelanggan2 NS boleh hantar repair walaupun selepas jaminan hanya minimum caj dikenakan..dan spare parts DIVA/MYRA/FIR pun ada di jual..jadilah pengguna yang bijak memilih..spare parts sauna tidak ada jual di malaysia..so di Nazconsauna kami sediakan segalanya hanya untuk pelanggan kami sahaja..)..
 
 
 

No comments:

Post a Comment